Logo MIXX Awards Logo IAB Polska
  • Zaloguj się
  • Rejestracja
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Kontakt
Strona główna Regulamin Kontakt Zaloguj się Rejestracja
© 2023 Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Zgłaszający

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj nazwę Zgłaszającego w formie, która będzie używana w kolejnych etapach konkursu. W przypadku nominacji lub nagrody uzyskanej przez  Kampanię, podana nazwa Zgłaszającego będzie widniała na pierwszym miejscu na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2022.

Cel

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Cele powinny być wyrażone zgodnie z koncepcją SMART, zawierać kluczowe wskaźniki sukcesu (KPI) oraz planowany ROI. Jury porówna je z informacjami podanymi w polach dotyczących rezultatów.

 

Media mix

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

W tym polu opisz szczegółowo podział  budżetu uwzględniając wszystkie kanały komunikacji:

  1. jaki procent budżetu przeznaczony był na działania digital
  2. jak został podzielony budżet w ramach digitalu (uzasadnij dlaczego taki podział budżetu uważasz za optymalny)
  3. zaznacz media własne, Klienta lub partnerów oraz inne aktywności mogące wpłynąć na rezultaty.

 

Kreacja

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Tu wykaż unikalność wypracowanej kreacji, ale także spójność z marką i założeniami Kampanii. Zwróć uwagę Jurorów na rzeczy istotne i nieoczywiste. Jeśli zależy Ci na zademonstrowaniu jakości egzekucji, więcej materiałów możesz zamieścić na końcu formularza, dając dostęp do strony z materiałami dodatkowymi

 

 

Strategia

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

W tym punkcie przedstaw strategię, opisz wypracowany insight, który był podstawą realizowanej strategii, oraz opisz wszystko to, co pozwoli Jurorom zrozumieć i ocenić decyzje oraz wybrane kierunki działania. Wyjaśnij, jak idea kreatywna odpowiedziała na strategiczne wyzwania.

 

 

Wyzwanie

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Upewnij się, że w tym punkcie opisałeś/aś:

  1. Otoczenie rynkowe i wynikające z tego wyzwania dla marki (to właściwe miejsce, by wspomnieć o wyjściowej sytuacji marki, z uwzględnieniem pozycji rynkowej i sytuacji marki na tle konkurencji).
  2. Założenia Kampanii i potrzeby biznesowe Klienta.
  3. Grupę docelową: pomóż Jurorom zrozumieć, dlaczego właśnie ta grupa była celem działań i co wpłynęło na jej wybór.

 

 

Dlaczego Kampania powinna wygrać w tej kategorii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

 

Podaj Jurorom kilka argumentów (maksymalnie trzy), dlaczego Kampania powinna wygrać właśnie w tej kategorii.

 

 

 

One pager

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Uwaga: bez załadowania grafiki „one pager” Kampania nie zarejestruje się w systemie zgłoszeń.

W materiale należy zawrzeć w formie graficznej najważniejsze, najciekawsze informacje dotyczące Kampanii

Ogólne wytyczne:

  • jednostronicowy plik PDF
  • format 16:9
  • orientacja pozioma
  • materiał powinien być opracowany w języku polskim, zawierać informację o celach, realizacji i rezultatach Kampanii
  • waga pliku do 30 MB
Rezultaty, ROI & realizacja założonych KPI

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Rezultaty opisz w powiązaniu z celami Kampanii, które opisałeś/aś wcześniej. W tym polu pokaż także jaki wpływ miała Kampania na:

  • sprzedaż
  • wizerunek marki
  • zmianę zachowań konsumentów

Jeśli posługujesz się wskaźnikiem ROI, opisz sposób jego wyliczenia. Podaj wyniki badań potwierdzające efekty Kampanii. Jury doceni porównanie wskaźników z Kampanii ze średnią rynkową danej kategorii

Innowacje

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

UWAGA: To pole nie jest obowiązkowe. Jeśli jednak w projekcie zostały zastosowane innowacje to miejsce daje dodatkową możliwość opisania na czym polegała ich przełomowa rola

 

 

Dodatkowe materiały

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Opcjonalnie można podać link do strony lub stron, na których Jurorzy będą mogli zapoznać się z egzekucją Kampanii, materiałami kreatywnymi, filmem prezentującym Kampanię i wszelkimi dodatkowymi materiałami wspierającymi proces oceny Kampanii, a których nie udało się zaprezentować w pozostałych polach formularza.

Uwaga! Materiałów nie należy zamieszczać „do pobrania” np. za pomocą WeTransfer z ograniczeniami czasowymi.

Upewnij się też, że ustawiasz odpowiedni poziom uprawnień dla osób spoza Twojej organizacji.

 

 

 

Współzgłaszający

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj poprawne nazwy Współzgłaszających. Sprawdź, czy uwzględniłeś/aś wszystkich, bowiem każdy Współzgłaszający, w przypadku nominacji lub nagrody Kampanii, otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania w kategorii „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.

Wskazane nazwy Współzgłaszających będą używane w kolejnych etapach konkursu, zostaną też wymienione w podanej kolejności w przypadku nominacji lub nagrody oraz będą widniały w podanym brzmieniu na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2021

Profil Zgłaszającego

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Określ profil Zgłaszającego.

W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Zgłaszający oznaczony w profilu jako „Agencja” lub „Dom Mediowy” otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania, w odpowiednich kategoriach „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.

Marka, dla której została zrealizowana Kampania

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Dodatkowo możesz wpisać nazwę marki (lub produktu), dla której realizowana była Kampania.

 

 

Klient, dla którego została zrealizowana Kampania

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj nazwę Klienta, dla którego realizowana była Kampania. Precyzyjne określenie nazwy Klienta pomoże w ocenie zgłoszenia oraz we właściwym skompletowaniu jury oceniającego kampanię.

Podaj nazwę Klienta w formie, która będzie używana w kolejnych etapach konkursu, a w przypadku nominacji lub nagrody będzie widniała na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2022.

W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Klient weźmie udział w Konkursie za Dokonania w kategorii „Reklamodawca Roku”.

Kategoria

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Wybierz odpowiednią kategorię. Prace zgłoszone w jednej kategorii, można zgłosić również w innych. Jurorzy oceniają zgłoszone Kampanie przez pryzmat danej kategorii. Upewnij się, że wybierasz najlepszą kategorię, a opis Kampanii jest do niej dostosowany. Nie kopiuj identycznych treści zgłoszenia w różnych kategoriach.

 

UWAGA WYJĄTEK!

Prace zgłoszone w kategorii „MIXX for Good Purpose” nie mogą  być zgłoszone w innych kategoriach.

 

Czas trwania kampanii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj czas trwania Kampanii – chodzi o czas, do którego odnoszą się podane w zgłoszeniu założenia i rezultaty. Jeśli opisywana Kampania była częścią większej Kampanii lub jej etapem, zaznacz to wyraźnie w uwagach oraz sekcji rezultaty/realizacja i sekcji media mix.

Przypominamy że zgłoszone mogą zostać tylko Kampanie, które były emitowane na terytorium Polski w okresie od: 1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. Emisja zgłoszonych Kampanii mogła rozpocząć się przed 1 kwietnia 2021 r. lub skończyć po 30 czerwca 2022 r., jednakże w każdym przypadku zasadnicza część komunikacji związanej z Kampanią musiała być prowadzona w okresie od 1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2022 r

Budżet Kampanii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj budżet mediowy/promocyjny netto Kampanii – powinien to być budżet, do którego odnoszą się podane w zgłoszeniu założenia i rezultaty. Jeśli chcesz dodać informację o budżecie produkcyjnym, zawrzyj ją w polu Rezultaty, ROI & realizacja założonych KPI

Nazwa Kampanii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

W tym polu wpisz nazwę Kampanii. Wpisany tytuł nie będzie potem zmieniany i będzie używany w całym procesie oceny oraz podczas wszystkich podsumowań, ogłoszenia nominacji, a także podczas Gali. Zostanie umieszczony na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2022.

Tytuł powinien być jasny i czytelny dla Jury. Unikaj tytułów i haseł rozpoznawalnych tylko dla zgłaszającej organizacji lub Klienta.

Zalecana liczba znaków w nazwie Kampanii – do 60

 

 

Dlaczego Kampania powinna wygrać w tej kategorii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj jurorom kilka argumentów (maksymalnie trzy), dlaczego Kampania powinna zostać doceniona właśnie w tej kategorii.

 

Uwagi do czasu trwania Kampanii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Tu wpisz komentarz do czasu trwania Kampanii jeśli np. jej realizacja wykracza poza terminy wskazane w regulaminie

Film

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Opcjonalnie można dołączyć krótki film prezentujący Kampanię.

Ogólne wytyczne: format MP4 z kodekiem h.264, waga do 100 MB, rozdzielczość HD lub full HD

Dane Zgłaszającego

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Tu podaj dane podmiotu Zgłaszającego Kampanię, nazwę z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.

Profil Współzgłaszającego

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Określ profil Współzgłaszającego. W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Współzgłaszający oznaczony w profilu jako „Agencja” lub „Dom Mediowy” otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania, w odpowiednich kategoriach „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.

 

 

Zespół

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Wymień kluczowych członków zespołu, którzy pracowali nad Kampanią.

 

 

Koncepcja Kampanii

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

 

Powiedz, czy pomysł na Kampanię jest oryginalny, czy jest to adaptacja globalnej kampanii lub innego projektu. Jury docenia dobrze przygotowane adaptacje.

 

 

Dane do faktury

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

W tym polu należy wpisać dane do faktury: nazwa podmiotu z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.

Dane osoby dokonującej zgłoszenia

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

Podaj imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego – dane osoby odpowiedzialnej za dokonanie zgłoszenia, z którą Organizator będzie w kontakcie w trakcie przebiegu konkursu.

Dane do faktury

20220816_MIXX_REGULAMIN KONKURSU IAB MIXX AWARDS_v2

 

W tym polu należy wpisać dane do faktury: nazwa podmiotu z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.