Podaj nazwę Zgłaszającego w formie, która będzie używana w kolejnych etapach konkursu. W przypadku nominacji lub nagrody uzyskanej przez Kampanię, podana nazwa Zgłaszającego będzie widniała na pierwszym miejscu na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2022.
Podaj czas trwania Kampanii – chodzi o czas, do którego odnoszą się podane w zgłoszeniu założenia i rezultaty. Jeśli opisywana Kampania była częścią większej Kampanii lub jej etapem, zaznacz to wyraźnie w uwagach oraz sekcji rezultaty/realizacja i sekcji media mix.
Przypominamy że zgłoszone mogą zostać tylko Kampanie, które były emitowane na terytorium Polski w okresie od: 1 kwietnia 2020 r. do 31 lipca 2021 r. Emisja zgłoszonych Kampanii mogła rozpocząć się przed 1 kwietnia 2020 r. lub skończyć po 31 lipca 2021 r., jednakże w każdym przypadku zasadnicza część komunikacji związanej z Kampanią musiała być prowadzona w okresie od 1 kwietnia 2020 r. do 31 lipca 2021 r.
Tu wpisz komentarz do czasu trwania Kampanii jeśli np. jej realizacja wykracza poza terminy wskazane w regulaminie
Opcjonalnie można dołączyć krótki film prezentujący Kampanię.
Ogólne wytyczne: format MP4 z kodekiem h.264, waga do 100 MB, rozdzielczość HD lub full HD
Uwaga: bez załadowania grafiki „one pager” Kampania nie zarejestruje się w systemie zgłoszeń.
W materiale należy zawrzeć najważniejsze, najciekawsze informacje dotyczące Kampanii. Forma grafiki dowolna.
Ogólne wytyczne:
Rezultaty opisz w powiązaniu z celami Kampanii, które opisałeś/aś wcześniej. W tym polu pokaż także jaki wpływ miała Kampania na:
Jeśli posługujesz się wskaźnikiem ROI, opisz sposób jego wyliczenia. Podaj wyniki badań potwierdzające efekty Kampanii. Jury doceni porównanie wskaźników z Kampanii ze średnią rynkową danej kategorii
Podaj jurorom kilka argumentów (maksymalnie trzy), dlaczego Kampania powinna zostać doceniona właśnie w tej kategorii.
Określ profil Zgłaszającego.
W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Zgłaszający oznaczony w profilu jako „Agencja” lub „Dom Mediowy” otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania, w odpowiednich kategoriach „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.
Podaj nazwę Klienta, dla którego realizowana była Kampania. Precyzyjne określenie nazwy Klienta pomoże w ocenie zgłoszenia oraz we właściwym skompletowaniu jury oceniającego kampanię.
Podaj nazwę Klienta w formie, która będzie używana w kolejnych etapach konkursu. Podana nazwa Klienta w przypadku nominacji lub nagrody będzie widniała na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2021.
W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Klient weźmie udział w Konkursie za Dokonania w kategorii „Reklamodawca Roku”.
Wybierz odpowiednią kategorię. Prace zgłoszone w jednej kategorii, można zgłosić również w innej kategorii. Jurorzy będą oceniali, czy opis zgłoszonej Kampanii jest adekwatny i dostosowany do danej kategorii. Nie kopiuj identycznych treści zgłoszenia w różnych kategoriach.
UWAGA WYJĄTEK!
Prace zgłoszone jako „Publice Service, non-profit campaign & CSR” nie mogą być zgłoszone w innych kategoriach.
W tym polu wpisz nazwę Kampanii. Wpisany tytuł nie będzie potem zmieniany i będzie używany w całym procesie oceny oraz podczas wszystkich podsumowań, ogłoszenia nominacji, a także podczas Gali. Zostanie umieszczony na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2021.
Tytuł powinien być jasny i czytelny dla Jury. Unikaj tytułów i haseł rozpoznawalnych tylko dla zgłaszającej organizacji lub Klienta.
Zalecana liczba znaków w nazwie Kampanii – do 60
Podaj budżet Kampanii – powinien to być budżet, do którego odnoszą się podane w zgłoszeniu założenia i rezultaty
Dodatkowo możesz wpisać nazwę marki lub produktu, dla której realizowana była Kampania.
Tu podaj dane podmiotu Zgłaszającego Kampanię, nazwę z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.
Określ profil Współzgłaszającego. W przypadku uzyskania nominacji lub nagrody przez Kampanię, Współzgłaszający oznaczony w profilu jako „Agencja” lub „Dom Mediowy” otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania, w odpowiednich kategoriach „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.
Wymień kluczowych członków zespołu, którzy pracowali nad Kampanią.
Cele powinny być wyrażone SMART, zawierać kluczowe wskaźniki sukcesu (KPI) oraz planowany ROI. Jury porówna je z informacjami podanymi w polach dotyczących rezultatów.
Upewnij się, że w tym punkcie opisałeś/aś:
W tym punkcie przedstaw strategię, opisz wypracowany insight, który był podstawą realizowanej strategii, oraz opisz wszystko to, co pozwoli jurorom zrozumieć i ocenić decyzje oraz wybrane kierunki działania. Wyjaśnij, jak idea kreatywna odpowiedziała na strategiczne wyzwania.
W tym polu opisz szczegółowo podział budżetu uwzględniając wszystkie kanały komunikacji:
UWAGA: To pole nie jest obowiązkowe. Jeśli jednak w projekcie zostały zastosowane innowacje to miejsce daje dodatkową możliwość opisania na czym polegała ich przełomowa rola
Tu wykaż unikalność wypracowanej kreacji, ale także spójność z marką i założeniami Kampanii. Zwróć uwagę jurorów na rzeczy istotne i nieoczywiste. Jeśli zależy Ci na zademonstrowaniu jakości egzekucji, więcej materiałów możesz zamieścić na końcu formularza, dając dostęp do strony z materiałami dodatkowymi
Opcjonalnie można podać link do strony lub stron, na których Jurorzy będą mogli zapoznać się z egzekucją Kampanii, materiałami kreatywnymi, filmem prezentującym Kampanię i wszelkimi dodatkowymi materiałami wspierającymi proces oceny Kampanii, a których nie udało się zaprezentować w pozostałych polach formularza.
Powiedz, czy pomysł na Kampanię jest oryginalny, czy jest to adaptacja globalnej kampanii lub innego projektu. Jury docenia dobrze przygotowane adaptacje.
Podaj poprawne nazwy Współzgłaszających. Sprawdź, czy uwzględniłeś/aś wszystkich, bowiem każdy Współzgłaszający, w przypadku nominacji lub nagrody Kampanii, otrzyma adekwatną liczbę punktów zgodnie z Regulaminem Konkursu i weźmie udział w Konkursie za Dokonania w kategorii „Agencja Roku” lub „Dom Mediowy Roku”.
Podane nazwy Współzgłaszających będą używane w kolejnych etapach konkursu, zostaną też wymienione w podanej kolejności w przypadku nominacji lub nagrody oraz będą widniały w podanym brzmieniu na statuetkach, wyróżnieniach i w Casebook’u IAB MIXX Awards 2021
W tym polu należy wpisać dane do faktury: nazwa podmiotu z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.
Podaj imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego – dane osoby odpowiedzialnej za dokonanie zgłoszenia, z którą Organizator będzie w kontakcie w trakcie przebiegu konkursu.
Podaj jurorom kilka argumentów (maksymalnie trzy), dlaczego Kampania powinna wygrać właśnie w tej kategorii.
W tym polu należy wpisać dane do faktury: nazwa podmiotu z uwzględnieniem formy prawnej, adres, numer NIP.