REGULAMIN SERWISU ZGLOSZENIA.MIXX-AWARDS.PL

Link do pobrania regulaminu

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39 lok. 77, 02-508 Warszawa, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000258896, NIP: 5213418625, REGON: 140780831, za pośrednictwem serwisu internetowego zgloszenia.mixx-awards.pl.

2. Serwis internetowy zgloszenia.mixx-awards.pl pełni funkcję elementu służącego organizacji i przeprowadzeniu Konkursu „IAB MIXX Awards 2024” organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska z siedzibą w Warszawie zgodnie z Regulaminem Konkursu „IAB MIXX Awards 2024” i Regulaminem Jury w Konkursie „IAB MIXX Awards 2024”.

3. Serwis internetowy zgloszenia.mixx-awards.pl jest przeznaczony dla podmiotów (osób fizycznych, prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną) prowadzących działalność gospodarczą lub działających zawodowo w sposób profesjonalny na terytorium Polski, które działają w obszarze reklamy, marketingu, e-commerce, cyfrowym lub digital marketingu w formie powiązanej z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową.

§ 2 Definicje

Określenia użyte w Regulaminie, pisane wielką literą, o ile nie zostało w treści Regulaminu wyraźnie zaznaczone inaczej, mają następujące znaczenie:

1) Dane Konkursowe – wszelkiego rodzaju dane, informacje, treści, które IAB udostępnia powołanym przez siebie gremium w postaci Jury w celu organizacji i przeprowadzenia Konkursu za pomocą Serwisu, w szczególności dane i treści związane z Kampaniami lub Uczestnikami, o których mowa w Regulaminie Konkursu i Regulaminie Jury, w celu ich oceny;

2) IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39 lok. 77, 02-508 Warszawa, wpisany do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz do rejestru przedsiębiorców prowadzonych przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000258896, NIP: 5213418625, REGON: 140780831;

3) Jury – gremium, o którym mowa w Regulaminie Konkursu i Regulaminie Jury, oceniające Kampanie lub Uczestników oraz zgłaszające Uczestników Konkursu na Dokonania zgodnie z ww. Regulaminami;

4) Konkurs – Konkurs „IAB MIXX Awards 2024” organizowany przez IAB Polska zgodnie z Regulaminem Konkursu i Regulaminem Jury;

5) Konto – indywidualne konto w Serwisie przypisane do konkretnego Zarejestrowanego Użytkownika, tworzone w toku rejestracji w systemie i pozwalające na korzystanie z określonych funkcji Serwisu Zarejestrowanym Użytkownikom;

6) Materiały – teksty, zdjęcia, grafiki, materiały video, materiały multimedialne itp., publikowane w Serwisie przez IAB Polska. Materiałami nie są Dane Konkursowe;

7) Regulamin – ten regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez IAB Polska;

8) Regulamin Konkursu – Regulamin Konkursu „IAB MIXX Awards 2024” dostępny pod adresem: https://mixx-awards.pl/regulamin-konkursu/;

9) Regulamin Jury – Regulamin Jury w Konkursie „IAB MIXX Awards 2024” dostępny pod adresem: https://mixx-awards.pl/regulamin-jury/;

10) RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

11) Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem: zgloszenia.mixx-awards.pl;

12) Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu, szczegółowo określone w Regulaminie;

13) Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu;

14) Zarejestrowany Użytkownik – Użytkownik, który przeprowadził procedurę rejestracji i posiada Konto.
§ 3 Rodzaje i zakres świadczonych Usług IAB Polska świadczy w Serwisie następujące Usługi:
1) nieodpłatne udostępnianie Materiałów w taki sposób, aby Użytkownik miał do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
2) rejestrację i prowadzenie Kont oraz zarządzanie ich ustawieniami;
3) udostępnianie możliwości przekazania Zgłoszenia Kampanii lub Zgłoszenia Osoby, o których mowa w Regulaminie Konkursu i         Regulaminie Jury;
4) udostępnianie Danych Konkursowych i możliwość ich oceny.

§ 4 Warunki świadczenia Usług

1. Właściwe wyświetlanie stron w Serwisie i korzystanie z Usług wymaga:

a. połączenia z siecią Internet;

b. przeglądarki internetowej w wersji co najmniej: Internet Explorer 11.0, Microsoft Edge 126, Google Chrome 126, Safari 17, Mozilla Firefox 127, Opera 111 lub ich nowsze wersje;

c. włączenia obsługi plików cookies oraz obsługi skryptów Java Script w przeglądarce internetowej;

d. ekran o rozdzielczości minimum 1024×768 pikseli (dla wersji desktopowej) lub urządzenie z ekranem o rozdzielczości minimum 360×640 pikseli (dla wersji mobilnej).

2. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści:

a. o charakterze bezprawnym, naruszających prawa lub dobra osób trzecich lub niezgodnych z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami;

b. sprzecznych z Regulaminem Konkursu lub Regulaminem Jury w zakresie, w jakim Użytkownik jest objęty tymi Regulaminami, zgodnie z ich treścią;

c. powodujących zakłócenie pracy systemów teleinformatycznych lub innego, zakłócającego jego pracę, oddziaływania na Serwis.

3. Użytkownik, podczas korzystania z Serwisu nie może zakłócać normalnego korzystania z Serwisu przez innych Użytkowników, ani podejmować prób uzyskania danych dostępowych Zarejestrowanych Użytkowników do Serwisu.

4. Przed rozpoczęciem korzystania z Usług Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług jest równoznaczne z pełną akceptacją przez Użytkownika warunków Regulaminu.

5. Regulamin jest stale udostępniony Użytkownikowi nieodpłatnie, tak by Użytkownik mógł zapoznać się z jego treścią przed zawarciem umowy o świadczenie Usług, a także – na jego żądanie – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.

6. IAB Polska nie odpowiada za niedostępność Serwisu z powodu działania siły wyższej.

7. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu, IAB Polska ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług bez wcześniejszego powiadomienia Użytkowników.

8. IAB Polska zastrzega sobie prawo do modyfikacji Serwisu, w szczególności zakresu oraz rodzaju Usług i funkcjonalności Serwisu oraz okresowych przerw technicznych niezbędnych do aktualizacji, modernizacji, konserwacji i rozwijania Serwisu.

9. IAB Polska poinformuje Użytkownika o przerwach technicznych w działaniu Serwisu, zamieszczając w Serwisie stosowny komunikat.

10. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Serwisu, IAB Polska ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług bez wcześniejszego powiadomienia Użytkowników.

§ 5 Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług

1. Do zawarcia pomiędzy IAB Polska a Użytkownikiem umowy o świadczenie Usług niewymagających posiadania Konta dochodzi z chwilą rozpoczęcia korzystania z danej Usługi przez Użytkownika w ramach Serwisu.

2. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usługi w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W przypadku zakończenia przez Użytkownika korzystania z Usług w zakresie opisanym w ust. 1, Umowa rozwiązuje się automatycznie, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń, z chwilą opuszczenia Serwisu.

3. Szczególne warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług wymagających posiadania Konta znajdują się poniżej w § 6 Regulaminu.

§ 6 Konto Zarejestrowanego Użytkownika

1. Każdy Użytkownik otrzymuje dostęp do Konta po przejściu bezpłatnej i dostępnej dla każdego Użytkownika procedury rejestracji w systemie. Dostęp do konta jest możliwy każdorazowo po wprowadzeniu danych logowania w postaci nazwy Użytkownika lub adres e-mail Użytkownika oraz hasła, które to dane logowania określa się w czasie rejestracji w systemie.

2. Konto tworzone jest w wyniku prawidłowego wypełnienia i wysłania formularza rejestracji w systemie IAB MIXX AWARDS, dostępnego pod adresem: https://zgloszenia.mixx-awards.pl/rejestracja/. Wysłanie formularza rejestracji w systemie wymaga dodatkowo akceptacji tego Regulaminu. Podczas rejestracji możliwe jest wyrażenie dobrowolnej zgody marketingowej.

3. Użytkownik staje się Zarejestrowanym Użytkownikiem i uzyskuje możliwość korzystania z Konta bezpośrednio po potwierdzeniu przez Użytkownika linku aktywacyjnego wysłanego przez IAB Polska na adres e-mail Użytkownika, wskazany w formularzu rejestracji w systemie.

4. Każdy z Zarejestrowanych Użytkowników korzysta z indywidualnego loginu, stanowiącego nazwę Użytkownika lub adres e-mail Użytkownika, wskazane w formularzu rejestracji w systemie.

5. Do zawarcia umowy na korzystanie z Konta dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Użytkownika linku aktywacyjnego, o którym mowa w ust. 3 powyżej.

6. Zarejestrowany Użytkownik może korzystać z następujących usług świadczonych przez IAB Polska w ramach Serwisu:

a. zarządzanie ustawieniami swojego Konta;

b. przekazywanie Zgłoszenia Kampanii lub Zgłoszenia Osoby na zasadach określonych w Regulaminie Konkursu i Regulaminie Jury, w szczególności poprzez posiadania odpowiedniego statusu w ramach Konkursu (np. podmiot, chcący uczestniczyć w Konkursie na Najlepsze Kampanie, członek Jury);

c. dostęp do Danych Konkursowych przekazywanych przez IAB Polska w celu pełnienia swojej funkcji członka Jury w Konkursie oraz ich ocena. Dane Konkursowe są przekazywane w zakresie wynikającym z Regulaminu Konkursu i Regulaminu Jury.

7. IAB Polska samodzielnie, na podstawie posiadanych przez siebie informacji wynikających z procedur dołączania do Jury (zgodnie z Regulaminem Jury), nada Zarejestrowanemu Użytkownikowi odpowiedni status, pozwalający mu na korzystanie z usług, o których mowa w ust. 6 lit. b.-c. powyżej, we właściwym zakresie wynikającym z Regulaminu Konkursu i Regulaminu Jury.

8. Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Usługi posiadania Konta, o której mowa w § 6 Regulaminu. W tym celu Użytkownik może w każdej chwili złożyć oświadczenie o woli usunięcia Konta i tym samym rezygnacji ze statusu Zarejestrowanego Użytkownika poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: mixx@iab.org.pl (temat wiadomości: „System IAB MIXX Awards – usunięcie Konta”). Rozwiązanie umowy na korzystanie z Konta następuje automatycznie z chwilą usunięcia Konta. Rezygnacja z Konta jest równoznaczne z: usunięciem Konta wraz z przekazanymi Zgłoszeniami Kampanii lub Zgorszeniami Osoby, brakiem możliwości skorzystania z Usług, o których mowa w ust. 6 powyżej, zgłoszeniem oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konkursie lub z udziału w pracach Jury (zgodnie z Regulaminem Jury).

9. Użytkownik nie może udostępniać własnego Konta innym osobom ani wykorzystywać go w programach automatycznie wykonujących operacje bez uprzedniego uzyskania zezwolenia IAB Polska.

§ 7 Publikowane Materiały

1. W Serwisie udostępniane są Materiały, które mogą być przeglądane przez Użytkowników nieodpłatnie i anonimowo. Przeglądanie Materiałów nie wymaga posiadania statusu Zarejestrowanego Użytkownika.

2. Wszelkie prawa do Materiałów przysługują IAB Polska lub osobom trzecim, które udostępniły Materiały IAB Polska na podstawie odpowiednich umów, w szczególności umów licencyjnych i umów o przeniesienie autorskich praw majątkowych, lub na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.

3. Korzystanie z Materiałów udostępnionych w Serwisie nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw do tych Materiałów.

4. Bez uprzedniej zgody IAB Polska Użytkownik może korzystać z Materiałów wyłącznie w ramach dozwolonego użytku wyznaczonego przez ustawę z 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), przy czym takie korzystanie nie może naruszać normalnego korzystania z Materiałów przez innych Użytkowników lub godzić w słuszne interesy IAB Polska oraz podmiotów, które udostępniły Materiały IAB Polska.

§ 8 Reklamacje (wewnętrzny system rozpatrywania skarg)

1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację w sprawach dotyczących poszczególnych Usług.

2. Reklamacje należy składać na adres mailowy: mixx@iab.org.pl lub pocztowy: IAB Polska, ul. Puławska 39 lok. 77, 02-508 Warszawa.

3. Reklamacja powinna zawierać:

a. oznaczenie tematu: „System IAB MIXX Awards – reklamacja”;

b. dane kontaktowe Użytkownika umożliwiające przekazanie przez IAB Polska odpowiedzi na reklamację (co najmniej imię i nazwisko Użytkownika oraz w zależności od sposobu złożenia reklamacji: adres e-mail lub pocztowy do otrzymania odpowiedzi);

c. dokładny opis problemu związanego z daną Usługą, a będącego podstawą reklamacji;

d. oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji.

4. IAB Polska zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania przez IAB Polska, chyba że zachowanie tego terminu nie jest możliwe z przyczyn technicznych lub innych niezależnych od IAB Polska. W takim przypadku IAB Polska niezwłocznie poinformuje Użytkownika o planowanym nowym terminie rozpatrzenia reklamacji oraz przyczynach niemożliwości rozpatrzenia reklamacji w podstawowym terminie.

5. O wynikach rozpatrzenia reklamacji IAB Polska zawiadomi Użytkownika pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z wykorzystaniem danych kontaktowych wskazanych w zgłoszeniu reklamacyjnym.

6. Reklamacje nie podlegają rozpatrzeniu w przypadku braku zawarcia przez Użytkownika w złożonym zgłoszeniu danych wskazanych w ust. 3 powyżej.

§ 9 Dane osobowe i pliki cookies

1. Kwestie dotyczące ochrony danych osobowych i plików cookies w zakresie korzystania z Serwisu regulowane są w Szczegółowych informacjach dotyczących przetwarzania danych osobowych, dostępnej pod adresem: https://zgloszenia.mixx-awards.pl/szczegolowe-informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych/.

2. Kwestie dotyczące ochrony danych osobowych w zakresie: uczestnictwa w Konkursie, w szczególności w zakresie przekazywania Zgłoszenia Kampanii i Zgłoszenia Osoby, a także uczestnictwa w Jury – regulowane są w Regulaminie Konkursu i Regulaminie Jury.
§ 10 Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z Usług
1. IAB Polska podejmuje stałe działania zmierzające do zapewnienia bezpiecznych warunków korzystania z Serwisu poprzez odpowiednie zabezpieczenia. Niezależnie od podejmowania tych działań, IAB Polska informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną.

2. Informacja ta dotyczy jedynie potencjalnych zagrożeń występujących w przypadku standardowego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.

3. Podstawowe zagrożenia związane z korzystaniem z sieci Internet, to:

a. złośliwe oprogramowanie (tzw. malware) – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak: wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery;

b. programy szpiegujące (tzw. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu;

c. spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym;

d. wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (tzw. phishing);

e. włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem m.in. takich narzędzi hakerskich jak exploit i rootkit.

4. W celu uniknięcia wskazanych w ust. 3 powyżej zagrożeń Użytkownik powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje, podłączając się do Internetu, w aktualny program antywirusowy podlegający stałej aktualizacji.

5. Podstawową ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają także:

a. włączona zapora sieciowa (tzw. firewall);

b. nieotwieranie załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia;

c. czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji;

d. regularne całościowe skany systemu programem antywirusowym i antymalware;

e. instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom);

f. używanie oryginalnego systemu i aplikacji, pochodzących z legalnego źródła.

§ 11 Odpowiedzialność

1. IAB Polska nie ponosi odpowiedzialności za:

a. problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym lub infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają Użytkownikowi prawidłowe korzystanie z Serwisu i Usług;

b. utratę przez Użytkownika danych spowodowaną awarią urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego lub infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik lub innymi okolicznościami z przyczyn nieleżących wyłącznie po stronie IAB Polska;

c. skutki korzystania z Serwisu przez Użytkownika w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub zasadami współżycia społecznego;

d. niedostępność Serwisu spowodowaną działaniem siły wyższej, a także działaniami lub zaniechaniami Użytkownika;

e. szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia Usług, w przypadku gdy nastąpiło to z winy Użytkownika lub w związku z działaniami, będącymi wynikiem działania złośliwego oprogramowania komputerowego bądź niezabezpieczenia go przez Użytkownika lub ze względu na naruszenie przez Użytkownika przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub Regulaminu.

§ 12 Moderacja Serwisu

1. IAB Polska nie stosuje automatycznych systemów do weryfikowania, czy przekazywane przez Użytkownika treści są zgodności z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, prawami osób trzecich lub Regulaminem.

2. Wszelkie czynności w zakresie moderacji Serwisu podejmowane są przez człowieka – oddelegowane osoby z ramienia IAB Polska poprzez panel administratora Serwisu, do którego dostęp ma tylko IAB Polska.

3. IAB Polska może podejmować z własnej inicjatywy, w dobrej wierze i z należytą starannością dobrowolne czynności sprawdzające zgodność z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami lub prawami osób trzecich treści przekazywanych przez Użytkownika w zakresie korzystania przez niego z Usługi, o której mowa w § 3 pkt 2 Regulaminu.

4. W sytuacji stwierdzenia lub uzyskania uzasadnionego zgłoszenia przez IAB Polska, że w zakresie rejestracji, logowania lub zarządzania ustawieniami Konta dochodzi o przekazywania treści sprzecznych z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, prawami osób trzecich – IAB Polska usuwa treści przekazane za pośrednictwem rejestracji logowania zarządzania ustawieniami Konta niezwłocznie po ich zidentyfikowaniu oraz informuje o tym mailowo Użytkownika, który te treści przekazał.

5. Zasady przekazywania Zgłoszenia Kampanii i Zgłoszenia Osoby w Konkursie uregulowane są w Regulaminie Konkursu. W sytuacji, w której, na podstawie Regulaminu Konkursu, IAB Polska stwierdzi lub uzyska uzasadnione zgłoszenie, że Użytkownik przekazuje w Zgłoszeniu Kampanii lub Zgłoszeniu Osoby treści sprzeczne z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, prawami osób trzecich – IAB Polska usuwa takie treści niezwłocznie po ich zidentyfikowaniu oraz informuje o tym mailowo Użytkownika, który te treści przekazał.

6. W sytuacji, w której Zarejestrowany Użytkownik zostanie usunięty z Jury na podstawie Regulaminu Jury – IAB Polska blokuje takiemu Użytkownikowi dostęp do Usługi, o której mowa w § 3 ust. 4 Regulaminu.

7. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się z decyzją IAB Polska – może on zgłosić reklamację zgodnie z § 8 Regulaminu.

§ 13 Postanowienia końcowe

1. IAB Polska ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:

a. gdy zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub ze względu na uznanie konkretnego postanowienia Regulaminu za niedozwolone;

b. w razie zmiany rodzaju i zakresu Usług oraz warunków lub zasad ich świadczenia;

c. w celu realizacji obowiązku wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji administracyjnej;

d. w celu dostosowania treści Regulaminu do nowej odsłony Konkursu.

2. IAB Polska poinformuje Użytkownika o zmianie Regulaminu z 14-dniowym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie przez okres co najmniej 14 dni oraz poprzez wysłanie w podanym terminie wiadomości zawierającej zmieniony Regulamin na adres poczty elektronicznej Zarejestrowanego Użytkownika.

3. Użytkownikowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu. W przypadku braku skorzystania z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług w trybie określonym poniżej, Użytkownik staje się związany postanowieniami zmienionego Regulaminu.

4. Użytkownik może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usług, przesyłając je na adres e-mail: mixx@iab.org.pl (temat wiadomości: „System IAB MIXX Awards – usunięcie Konta”). Rezygnacja z Usług jest równoznaczne z: usunięciem Konta wraz z przekazanymi Zgłoszeniami Kampanii lub Zgorszeniami Osoby, a jeśli Konkurs wciąż jest prowadzony – zgłoszeniem oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konkursie lub z udziału w pracach Jury (zgodnie z Regulaminem Jury).

5. Uznanie poszczególnych postanowień Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych jego postanowień. W miejsce nieważnego lub nieskutecznego postanowienia wchodzą inne postanowienia, które są najbliższe celom nieważnego lub nieskutecznego postanowienia i całego Regulaminu, a zarazem są zgodne z przepisami obowiązującego prawa.

6. O ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej, wszelkie spory dotyczące umów zawartych na podstawie Regulaminu pomiędzy IAB Polska a Użytkownikiem rozstrzygają sądy powszechne właściwe dla siedziby IAB Polska.

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16 lipca 2024.

 

POLITYKA COOKIES

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wykorzystuje pliki „cookies”, tzw. „ciasteczka”. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników (takich jak np. komputer, telefon lub tablet), przesyłane przez strony internetowe. Podczas gdy większość przeglądarek automatycznie akceptuje pliki „cookies”, istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki tak, aby odrzucała pliki „cookies”, jednak niektóre funkcje stron internetowych mogą wtedy nie działać poprawnie.
Wykaz plików Cookies, które wykorzystujemy

Cookie Domain Type Description Duration
wordpress_logged_in .mixx-awards.pl systemowe odpowiada za sesje logowania użytkownika sesyjne 15 min
wp-settings .mixx-awards.pl systemowe odpowiada za przechowanie ustawień domyślnych użytkownika 5 miesięcy
wordpress_test_cookie .mixx-awards.pl systemowe testuje działanie skryptu Sesyjne

Używamy niezbędnych plików cookies w celu:
• tworzenia statystyk oglądalności podstron Serwisu.
• rejestracja aktywności ruchu na stronie
• obsługa sesji logowania Więcej informacji o cookies Użytkownik może znaleźć na stronie serwisu IAB dostępnego pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Pliki cookies sesyjne (session cookies) są umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji), i są wykasowane po jej zamknięciu lub wylogowaniu się ze strony internetowej.

Pliki cookies (persistent cookies) nie są kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostają w urządzeniu użytkownika na czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Ciebie

To, że możemy przechowywać i uzyskiwać dostęp do plików „cookies” wynika ze zgody wyrażonej przez Ciebie. Masz możliwość powrotu do tych ustawień w każdej chwili.

Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika.

Poniżej znajdują się odnośniki do stron różnych przeglądarek z instrukcjami dotyczącymi cookies, w tym sposobów ich usuwania:
• Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox;
• Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647;
• Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09;
• Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html;
• Safari: https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac